افزایش سطح کراتینین در بیماری های کلیه چگونه به این بیماری درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

افزایش سطح کراتینین در بیماری های کلیه چگونه به این بیماری درمان

سلام، دکتر، برادر من یک بیمار بیماری کلیوی و به تازگی کراتینین او سطح را افزایش می 3.7-5.4 است. ما بسیار با بیماری خود نگران است، می توانید به من بگویید که چگونه به بیماری خود درمان می شود؟

سلام، خوشحالم که به شما کمک کند. سطح کراتینین در حال حاضر برادر خود را به سرعت در حال افزایش است، که واقعا باید توجه خود را القا کند. همانطور که می دانید، دلایل بسیاری را به علت آسیب کلیه وجود دارد، اولا ما نیاز به پیدا کردن و علت منظور، و سپس او را درمان هدفمند در جهت حذف علت و پس از آن ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده خود را بدهد، چرا که تنها زمانی که کلیه خود را تابع ترمیم، سطح کراتینین او را به پایین به طور طبیعی و به حالت عادی باز در نهایت. از نظر سطح کراتینین فعلی خود را، علت صدمه به کلیه ها خود را همواره وجود داشته است، و همچنین آن را می شود پیشرفت با نرخ نسبتا سریع، بنابراین توصیه می کنم که بیمار به دریافت سیستمیک درمان بهبود کلیه است.

سطح کراتینین را افزایش در بیماری های کلیوی چگونه به این بیماری درمان می شود؟

همانطور که در بالا تنها راه برای درمان بیماری کلیه و کاهش سطح کراتینین بالا ذکر شده است به عقب عملکرد کلیه بیمار، بنابراین باید به بیمار به درمان مربوطه به موقع.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، ثابت شده است که در تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر موثر است. بنابراین با کمک از این درمان، بیمار می تواند عملکرد کلیه خود را به تدریج معکوس، در نتیجه به کاهش سطح کراتینین بالا و رو بیماری خود را تحت کنترل.

برای بیماران مبتلا به کراتینین بالا تا 5.4، آنها باید این درمان به موقع symtematic، به طوری که آنها می توانند فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت دریافت کنید.

اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید برای دریافت بیماری های کلیوی تحت کنترل، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: